vietillbaka -

André: Dagens donken mat

Dagen till ära hade jag tänkt att införa en liten tradition här på bloggen. Som jag nyss nämnde blir det minsan ingen dagens outfit även om Fredrik hade ett par heta strump tips (svarta strumpor är så 2010, rekommenderas!). Nej utan det som skall införas är istället dagens donken mat. Jag jobbar nämligen på vår allas favoritrestaurang och jag ger dig heta tips på vad man kan äta. Idag åt jag:

- en dubbel QP cheese med extra bacon och ost, Tomat, lök och mcfeast sås. ( är ej tjock )
- en mellan pommes frites
- en cheddar cheese dip
- en mellan cola
- en donut

Med dom orden ser vi fram emot nästa avsnitt av dagens donken mat som släpps på onsdag!

Bomba med kommentarer! vilken är din favoritmat på donken?


 


tyck till

Kommentera här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress:

din blogg:

Kommentar:

Trackback